KaRanGanKu

Hasil karyaku (karangan) telah berhasil dimuat di Majalah JAYA BAYA No 26 minggu 1 Maret 2009. Aku seneng banget. Aku kasih tahu ya gimana karanganku itu.
Melu lomba "Reading Poem"

Liburan sekolah semester 1 taun 2009 iki aku ana omah bae. Dhek Minggu tanggal 25 Januari aku melu lomba reading poem ( maca puisi ) ing sekolahan Santa Bernadus Kota Madiun. Saka sekolahanku ( SD Klegen 1 ) sing dipilih melu lomba ana bocah 5 kalebu aku. Kabeh saka klas 3 lan klas 2.

Sadurunge melu lomba, aku lan kanca-kancaku dilatih ana sekolahan dening guruku ( Bu Wido ) lan ana omah didhawuhi latihan dhewe. Ana omah aku dilatih ibuku. Nalika arep tampil ing panggung lomba, aku dheg-dhegan banget. Tujune aku kelingan dhawuhe Bu Wido, yen dheg-dhegan diutus ambegan sing dawa. Sawise tenang, aku lagi munggah panggung. Aku bisa tampil kanthi lancar. Puisi sing dak waca judhule : The Cards Shaps. Aku tampil urutan no. 9, dene pesertane kabeh ana bocah 51.
Sawise kabeh peserta tampil, jurine banjur rapat kanggo nentokake pemenange. Aku kaget banget lan ora percaya nalika nomerku disebut. Bareng jenengku disebut, aku lagi percaya. Aku seneng banget, amarga saka sekolahanku ( SD Klegen 1 ) sing menang mung aku. Bu Wido ya seneng banget senajan aku mung oleh Juara Harapan 2.
Aku oleh piagam 2, siji piagam peserta, siji piagam Juara Harapan 2. Dene pialane diwenehake tanggal 14 Februari 2009.
Nah itu tadi karanganku yang berhasil dimuat di Majalah Jaya Baya. Bagus gak ??

Komentar

  1. Semoga karangan-karangan berikutnya segera nyusul dimuat di majalah ya, mbak Shasa. Semangat !!

    BalasHapus
  2. Keren Sha !!
    Ayo teruskan menulisnya. Dan jangan lupa kirimkan kembali ke majalah yang sama. Sembari Shasha belajar mandiri, juga melatih kefasihan Shasa dalam bhs daerah. Semakin fasih .. semakin lancar donk ...

    Maju terus ya! Kembangkan apa yang Shasa suka dan Shasa bisa ..

    BalasHapus
  3. Mmmh iya kalau sempat hehehe. Bhs daerah, ugh bingung. Iya tante kuyus.

    BalasHapus
  4. wah.. pinter banget nggih adik. Hebat... ayooo belajar terus ya.[http://romansecuil.blogspot.com]

    BalasHapus

Posting Komentar

Postingan populer dari blog ini

HaRi yaNg mEnyeNangKan

JaWabaN TeKa-tEki

#FUNFACT LM Psikologi 5